خانما کسی از این ازمایش سر در میاره

تصویر
۲ پاسخ

تقریبا همش نرمال فقط انگار عفونت داره شایدم سرما خوردس اینجوری نشون داده

فک کنم به خاطر ویروس و عفونت اینو انجام میدن که مشکلی نداره.
کم خونی هم بچه ت نداره ولی روی مرز هست

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوایهان مامان علیرضاوایهان ۱۷ ماهگی
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی ۴ ماهگی
مامان شاخه نبات مامان شاخه نبات ۱ سالگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری