عزیزم کم خونی وکمبودزینک داره آنزیمای کبدیشم بالاس البته احتمال داره قبل آزمایش غذای چرب یاداروتواین مدت بهش داده باشی واسه همون باشه امابازم بهتره باپزشکش مشورت کنی انشالله همیشه سلامت باشن همه ی کوچولوها
عفونت ادراری داره
عزیزم کم خونی داره، ادرارش طوری نیست، آنزیم کبدیش بالاست
اگه مدت زیادیه که زینک میخوره باید قطع کنی دوباره آزمایش بدی شاید آنزیم کبدیش بخاطر اون بالاست
احتمالا کم خونی مینور هست و یه مقدار آنزیم کبدیش بالاست و زینکش هم کمه
انگار واضح نیومد اولی
بنظرم اهن خونش کمه و روی بدنش کمه یکم جای نگرانی نیس دیگه اینم قطره میده
اینم یکی دیگس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.