مبارکه بچتون چیه
یه بنده خدامیگه وقتی،phادرار7باشه دختره 5باشه پسره
عزیزم آزمایش اولت تیرویید نداری ...عفونت ادراری وسنگ غیره نداری...ولی میکروب هلیکوباکترت لب مرز هست که این میکروب توی معده هست واگه درمان نشی ودارو استفاده نکنی حاد میشه و باعث زخم معده میشه
آزمایش سی بی سیتون یکم کم خونی دارید ...حتما نشون دکتر بدید وباتجویز دکتر دارو استفاده کنید رفع میشه پایدار وسلامت باشید🤲🫶🙌🥰
فیریتینتم پایینه باید قرص آهن بخوری
فقط کمبود ویتامین د
ویتامین دی اش یه مقدار کمه بقیه خوبه
یکی دیگه.
یکی اینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.