خانما رفتم آزمایش کسی سر در میاره چی به چیه

تصویر
۲ پاسخ

ویتامین دی پایینه،چربی خونتم بالاس

چربی خونت خیلی بالاست و ویتامین دی ات پایین

سوال های مرتبط

مامان رادمهر😍 مامان رادمهر😍 ۲ سالگی
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی ۴ ماهگی
مامان گلی مامان گلی ۱۷ ماهگی