۲ پاسخ

عادیه عزیزم توی این سن، شما فقط باید سوقش بدی ب این سمت که اسباب بازی ها و توپ های خودتو میتونی پرت کنی. نه وسایل خونه. وگرنه هیچ کتابی نیس که توش راهکار بده یه بچه دو ساله اسباب بازیاشم پرت نکنه.

برای پرت کردن وسیله ها باید انرژی دستاشو تخلیه کنی مثلا وقتی داره اسباب بازی پرت میکنه بهش بگو بیا دیوارو باهم هل بدیم!! یه کم زور میزنه انرژیش تخلیه میشه

سوال های مرتبط