ولی حیف که خیلی ها نمیفهمن و نوزاد رو میبوسن😔
حتی بوسیدن دستش چون دستشو میبره دهنش خوب نیست ...اصلا نبوسیم و نبوسید ...
من که از حالا به همه اطلاع دادم که کسی حق نداره بچه رو ببوسه
چون دهن ادمیزاد ذاتن پر میکروب و باکتری پوست نوزادم حساسه چون به محیط خارجی عادت نداره و مقاوم نیس وقتی هی افراد مختلف میان بچه رو بوس میکنن باعث میشه پوستش تحریک شه جوش و تبخال و اسکار بزنه حالا اگرم این وسط خدایی نکرده ی مشکل یا بیماری داشته باشه چه پوستی چه عفونی چه داخلی عمدا یا سهوا بچه رو ببوسه بچه هم مریض میشه از طرف
منم از الان به همه گفتم اولش یکم مقاومت میکردن ولی بعدش الکی یه مثال زدم ک مثلا دکتر بودم بچه یه شخصی این اتفاق افتاده براش بعدش قبول کردن فک کنم ترسیدن 😂
من که خیلی تاکید کردم به همه که کسی اجازه بوسدنش نداره
چون پوست لطیفی داره و ایمنی بدنش پایینه ، ممکنه با ضعیف ترین ویروس مریض بشه یا حساسیت پوستی
حیف که حیلی ها گاو و خود خواهن
والاه من دیدم بعضیا بوسیدن که هیچی بچه رو یه دفعه ای لقمه میکنن میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.