مثل اینکه تمومی نداره ...تا بارداری یه سری مشکلاته وقتی ، ب دنیا میان هم ی سری دیگه🫠
من که هنوز مامانم هست ولی دارم به بعد ۱۰ فکر میکنم خیلی نگرانم نتونم از پس گریه های بچه م بربیام🥲
وای منم کم آوردم
پسرم رفلاکس داره پدرمو در آورده دور از جون
آخی عزیزم
درسته خیلی سخته ولی شیرینم هست بنظرم
من البته دست تنها نیستم مامانم کنارمه
اما خب شیر یچرو خودم میدم
برا آروغ بیدارش نکن به پهلو بخوابون یکمی شیب دار
من شیر خشک میدادم. تا سیر بشه گریه نکنه
اصلااا برا شیر بیدارش نکن بزار خودش بیدار شه اگرم بیدار نشد با پستونک تو خواب بهش شیر بده برا اروغم هر وقت نزد بزار رو پهلو و اینکه یکم شیب داشته باشع
بد عادتش نکن زود ب زود تو خواب بهش شیر بده با پستونک وقتی بیداره هم از سینه بهش شیر بده
اصلاا بیدارش نکن بدعادت میشه
اولشه یکم سخته ولی عادت میکنی عزیزم هرچی بزرگ تر شه هم این عادتا از سرش میپره
وای آره😢
منم دقیقا همینم کم آورده بدنم
خوابیدنی بلندش نکن که واسه اروغ خوابش میپره یکم سرشو از بدتش بالاتر شیبدار بزار یه به پهلو
خیلی سخته تازه اولش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.