بهش بده بخدا هرچی بزرگ تر بشه بازیگوش تر میشه دندان و..... دیگه شیر نمیخوره وزنش درست نمیشه رو نمودار عذاب وجدان میگیری عزیزم
آره. منم پشیمون شدم. همون به پهلو بخوابون
اگر خابید به پهلوی راست بخابون که اگه آروغ داشت یا شیر اضافی روخاست بده بیرون از گوشه دهنش بریزه بیرون
۱۰ دقیقه یا یک ربع این حالتی کافیه
منم دارم آروغ میگیرم 😂یکی زد میترسم بازم داشته باشه یکم دیگه رو دستم نگهش میدارم
منم این مشکل دارم سریع بیدار میشه اما مجبورم بگیرم
وگرنه دل درد میگیره
رو دست راست بخپابونش گازش بایکم شیر خودش تخلیه میشه
دختر من نصف شبا پی پی میکنه😑😂 عوضش کردم بیدار شد الان دارم تلاش میکنم بخوابونمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.