سلام کسی بلده این سنو رو برام ترجمه کنه

تصویر
۴ پاسخ

تخمدان راست کیست داری.بقیه چیزا خوب بود

منم پيش انبيايي رفتم سونوگرافي عاليه بهترين سونوگرافي

سلام گلم عکسش را بده گوگل واست ترجمه میکنه

ی کیستم داری فک کنم نمیدونم دقیق

سوال های مرتبط

مامان کیان ونی نی مامان کیان ونی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم ۶ ماهگی
مامان برکه مامان برکه هفته هفدهم بارداری