شما چه جوری به بچه هاتون دارو میدید؟

۳ پاسخ

مقدارمکردنظر رو میکشم تو سرنگ
صداش میکنم
میریزم تو قاشق
میخوره میگه به به

من میکشم‌تو سرنگ.یه تیکه کیکی بیسکوییتی نونی چیزی تو اون یکی دستم نگه میدارم میگم بیا گاگا بدم دهنشو ک باز میکنه سریع سرنگ رو گوشه لپش خالی میکنم.بعد خوراکیش رو میدم ک گریه نکنه
رفیق بی کلک مادر
خخخخخ

به زوور😭🤭

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی