۷ پاسخ

ب من گفت گوشت گوسفندی و مرغ و ماهی میشه بخورم

حالا فکر کن با این اوضاع شیر میدی همونم بالا میاره🥲

قارچ و فلفل و انواع کنسرو ها

سوسیس و کالباس و غذاهای فرآوری شده ،کنجد وسویا نون ها و شیرینی هایی که شیر یا شیرخشک داخلش باشه حتی خونگی

ادویه و کشمش هم گفت نخور

فقط مرغ و سیب زمینی و برنج و هویج میخورم .ناهار زیاد میپزم برا شام هم باشه یه موقع هایی هم همون مرغ رو جوجه میکنم
صبحونه یه حلوایی هست مامانم درست میکنه فقط آرد و شکر و آب هست اونو با نون میخورم
تخم مرغ و پنیر و کل لبنیات مثل شیر و کره و پنیر پیتزا...آجیل ،تمام موادغذایی بیرونی مغازه ای مثل کیک و آب میوه و بیسکوییت /گوشت گوسفندی و گاو و گرجه میوه ها مثل کیوی و نارنگی و پرتغال و انبه و گیلاس و آناناس
عشقم گلاب و زعفرون
ماهی و میگو و عرق نعنا انواع حلواها اینا گفته نخور

والا با این رژیمی که دکتر داده غذا نمی خورم فتوسنتز میکنم فقط🫥

سوال های مرتبط