پسرم خیلی آب دهنش میره
از چی میتونه باشه

۱۰ پاسخ

سلام رفلاکس نداره

یا میخواد دندون دربیاره
یا سردشه

احتمالا دندون میخواد در بیاره

طبیعه بزاق دهانشون بیشتر میشه

طبیعیه

من بردم دکتر گفتش طبیعیه بزاق دهانشه

پسر منم همینه تقریبا سه هفته اس همشم مشغول خوردن دستاش

دکتر دخترم گفت بخاطر حرکت ریشه دندونا بچه بزاق دهنشون زیاد میشه احتمالا دستشون یا انگشتشونم میکنم تو دهنشون برا مکیدن گفت چیز طبیعیه تو همه بچه ها هست

عادیه عزیز

شروع دندون دراوردنه

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی