سلام
پسرم خیلی آب از دهنش می‌ره طبیعیه ؟

۲ پاسخ

اره بخدا من هر زوز 3.4بار لباسشو عوض می کنم

علائم رفلاکس بیناموسه😭پدرمو دراورده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی