سلام پسرم خیلی اب دهنش میره علنش چیه

۵ پاسخ

سلام پسرم ۴ماهشه از وقتی بدنیا اومده چه وقت های معمولی چه وقتی گریه میکنه یا میخنده از چشماش اشک میاد علتش چی میتونه باشه ؟چیکار میشه کرد؟

پسر منم همینطوره میگن میخواد دندون دربیاره

چون ک هنوز نمیتونه بزاق دهنشو نگه داره و قورت بده

دخترم اونجوری بود دوتا دندون درآورد

چون مرحله دندان در اوزدنشون شروع شده دهن بیشتر از قبل اب تولید میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی