۱۱ پاسخ

کابینتای پایینیم همش لک دست پسرم😬
تازه کشوهارو میریزه بیرون یه وضعی اصل😣😂

ارههه منک همه دستگیرهای کابینتای پایینو باز کردم 🫠🫠🫠🫠

کابینت دستگیره مخفی و چجوری به ذهنش میرسه باز کنه دختر من🙄یخچالم که خوراکشه تا باز کنم رفته تو

چقد سرامیکات تمیزه . از تمیز کردنش خسته شدم تمیز میشه دو دیقه بعد اشغال میریزه نمیدونم از کجا میاد . این وروجکم ی سره دستش رو سرامیکه

قفل کابینت بزن هرچی بکشه وانمیشه بیخیال میشه

بههه چ آشپزخانه پر نووری

چسب بزن

از ما تا در یخچال و فریزر باز میشه عین مگس میچسبه بهشون ولم نمیکنه🤣

اره منم پسرم اینجوریه خسته شدم از مرتب کردن خونه

من دستگیره کابینت باز کردم

خیلی بد شده

سوال های مرتبط