۴ پاسخ

تا ابد اون جا عمله و جا آمپول بی حسیه فک کنم باهامونه🥴

من بعد شش ماه به شدت میخاره وگاهی درد میکنه.میگن طبیعی چه میشه کرد
وخیر سزارین نکم کاش طبیعی میزاییدم😂😂

از منم الان جاش درد میکنه فکنم تازه حس داره میکنه

اره عزیزم طبیعیه 🫠

سوال های مرتبط