۵ پاسخ

من ۳۰ هفته رفتم ۱۳۰۰ بود
۳۷ هفته رفتم ۲۸۰۰

شما رفتی ؟

من هفته دیگه وقت دارم

من ۳۷ هفته رفتم وزنش ۳۲۰ بود ۳۸ هفته زایمان کردم ۳۶۰ وزنش بود

من ۳۴ هفته رفتم سونو ۲۴۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان بهسا خانوم😍❤️ مامان بهسا خانوم😍❤️ ۵ ماهگی