من دوسه هفته اس همینجورم. کلا تو راه دستشویی ام. رفتم آزمایش دادم عفونت نداشتم. میگم شاید بخاطر فشار رو واژن اینجوریم.دوشنبه نوبت دکتر دارم ببینم چی میگه
یه آزمایش کشت ادرار بده شاید عفونت ادراری گرفتی
نمیدونم تو ازمایشامم کذچیزی نبود
ترشح مایل به شیری ببخشید دارم
اگه حامله ای که طبیعیه عفونت ادراری
شاید عفونت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.