خانوما چرا من اصلا لانه گزینی نداشتم یعنی چی

تصویر
۱۲ پاسخ

همه لک لانه‌گزینی ندارن قشنگم

بعضی ها با درد لانه گزینی میکنن اصلا لک بینی ندارن

منم نداشتم گلم

۲۰ درصد خانوما لکه بینی لانه گزینی دارن

همه ک ندارن منم نداشتم

همه که ندارن بعضی ها دارن

عزیزم من بارداری اولم لکه بینی داشتم سر این یکی اصلا نداشتم

منم لکه بینی لانه گزینی نداشتم ولی علائم دیگه داشتم

همه لک نمیبینن گاهی هم درحال دشویی کردن میفته ادم نمیبینه

از کجا میدونی نداشتی🥴😂🤭
خب برا همه ک لکه بینی نداره بعضیا وقت لکه میبینن خیلیام علائمی ندارن

عزیزم نمیشه که نداشته باشی
بدون علائم بیرونی بوده
همه علائم بیرونی رو ندارن

همه علایم لانه گزینی ندارن

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قــند و نـبـات مامان قــند و نـبـات هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری