۸ پاسخ

منم توی بارداری اولم اصلا لکه بینی نداشتم

من نداشتم

سلام گلم جواب ازمایش تو وقتی منفی بود چند بودش ؟؟؟ برای منو نگا میکنی ببینی از واس تو کمتر بوده یا بیشتر بعد چند روز بعد مثبت شدی

منم نداشتم

من نداشتم کلا عزیزم.

نه خیلیا ندارن ولی خب خبر نگیر.این روزگار یه جور شده هر۵تا بارداری سه تاش خونریزی میده بی جهت...ان شاءالله ب سلامتی فارغ شی

نه گلم بعضیا دارن

نه بابا خیلیا لک ندارن

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قــند و نـبـات مامان قــند و نـبـات هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری