چرا من لانه گزینی نداشتم

۹ پاسخ

منم خداروشکر لک لانه گزینی نداشتم

منم نداشتم

همه ندارن اما دکترم گفت ممکنه هفته های ۶.۷ ببینی نگران نشو استرس نگیر

بعضی‌ها ندارن

منم نداشتم

لانه گزینی ک همه دارن.. الان زدی باردار گلم پس داشتی

داشتی که بارداری خواهر😂 اگر منظورت لک لانه گزینیه اون ماجراش فرق داره

منم نداشتم

لانه گزینی مختص همه نیست که
منم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان قــند و نـبـات مامان قــند و نـبـات هفته بیست‌ویکم بارداری