خانوما من باردار شدم لک لانه گزینی ندیدم طبیعیه؟😕

۱۱ پاسخ

طبیعیه همه ندارن

منم ندیدم

منم ندیدم

اره عزیزم افراد کمی دچارش میشن

عزیزم باردار شدنت مبارک😍
شما همون خانمی نیستی که همسرش یکم ضعیف بود خودشم همینطور؟🤔با این اسم یه دوستی داشتم قبلا

بله منم ندیدم عزیزم

منم تو هیچ کدوم بارداریام لک لانه گزینی نداشتم
مبارکه مادر شدنت

تنبلی تخمدان داشتی ؟

همه نمیبینن

منم نداشتم چه بارداری اولم چه این بارداری ندارم لکه خداروشکر

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری