بسم الله الرحمن الرحیم... هیچوقت
اون دنیا
هییییییییچ موقع خدا همین یدونه رو برام نگه داره
بسم الله قاسم الجبارین
هیج زمان و هیج مکان ،🥲🥲😅
خدا همین بدونه رو حفظ کنه براش زندگی خوب مهیا کنم به بعدی فکر نمیکنم
هیچوقت
سه ماه نیم پیش اوردمش 😁الان کنارم خوابه
با این وضعیت اقتصادی
پوشک ۸۵۰
آینده نامعلوم
چرا واقعا باید به دومی فکر کنیم؟!
هیچوقت. خدا همه تک فرزندها رو حفظ کنه در پناه خودش...🤲🤲🤲
من میخام سه چهار سالش بشه بعد بیارم
البته اگه این ماه به خیرو خوشی پریود بشم😂
بچه دومم ۶ماهه هست
یه روز بعدازظهر
اگه ناخواسته نشه هروقت اوضاع مالیمون بهتر شد
پسرمن خیلی اذیتم میکنه اون ب کنار دخالت دیگران وسواس بودنشون وسواس بودن همسرم بیشتر .ولی دلم میخواد یه دفعه بیارم جمعش کنم بره اگه بشم چون اولی روبعدازچندین سال شدم .ولی بنظرم تاسنت پایینه بیارچون انرژی وحوصلت بیشتره وتوسن پایین بچه های بزرگ داری نمیدونم من اینجوری دوست داشتم ولی نشد
من بچه دومم به دنیا اومده
انشالله پاییز اقدام میکنیم 😁 یکی از ماه های پاییز
ایشالله تا وسط تیر بدنیا میاد
انقدر که بچم اذیت میکنه با اینکه بچه زیاد دوست دارم میگم تا چند سال نمیارم
اگر شرایط خودم و جامعه اوکی بود الان ولی با این اوضاع هیچوقت
۵ ۶ سال دیگ
والا نمیشه اگه میشد شاید الان بغلمم بود 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.