۵ پاسخ

من خاگینه درست میکنم یجورایی شبیه ولی به نظرم مقوی تره

من دیشب اینا رو پختم

تصویر

روش نوشته ک

ی تخم مرغ.ی لیوان شیر.ی لیوان ارد.ی قاشق بکینگ پودر و ۵ قاشق شکر مخلوط کن.بعدم ی تابه ایی بردار گردو کوچیک باشه بهتره.یا اگه نداری تابه دیگه..اول یکم روغن بریز کفش ی ملاقه مواد بریز توش.روش حباب زد برش گردون..دفعه های دیگه نمیخواد روغن بزنی کفش.البته اگه ماهیتابه ات نچسبه.

این عالیه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری