من همسرم رفت بگیره، آزاد ندادن. تازه زایمان کرده بودم گفتن شیر خشک بده تا زردی نگیرن، دیگه همسرم اومد از بیمارستان نامه گرفت بعد بهش شیرخشک دادن
ازاد هم میشه خرید.اختلافشون هم ۵۰ تومنه
ازاد هم میشه خرید،ولی با کدملی بچه،قیمتش خیلی پایینتر میشه
بنظرم فعلا یدونه بگیر،بعد بقیش رو با کد ملی بگیر
چرا بابا میشه🤔🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.