شیرخشک رو فقط با کدملی میدن؟ نمیشه آزاد بخریم یعنی؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من همسرم رفت بگیره، آزاد ندادن. تازه زایمان کرده بودم گفتن شیر خشک بده تا زردی نگیرن، دیگه همسرم اومد از بیمارستان نامه گرفت بعد بهش شیرخشک دادن

ازاد هم میشه خرید.اختلافشون هم ۵۰ تومنه

ازاد هم میشه خرید،ولی با کدملی بچه،قیمتش خیلی پایینتر میشه
بنظرم فعلا یدونه بگیر،بعد بقیش رو با کد ملی بگیر

چرا بابا میشه🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی