۴ پاسخ

من ژل تک سی سی زدم به لب هام بخاطرشیردهی همه اش رف....به گونه هامم زدم هیچی ازش نمونده....اصلانزن

اره ژل مشکلی نداره
ولی بوتاکس نباید بزنی

من رفتم بزنم دکتری ک میزنه گفت کارای تهاجمی روی شیردهی تاثیر داره و منصرفم کرد

اره بابا مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥 مامان جوجه رنگی🐥 ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی