دکترش گفت یه قاشق چایخوری ولی خب چون با قاشق نمیزاره بهش بدم با سرنگ ۳ سیسی میدم
برای چی خوبه؟
اینو چرا تجویز کردن براش؟ اخه چیزی ب بچه های من نداده
به من گفت 12 ساعتی 3 سی سی
روزی ۵سیسی
ببخشید برا چی میدین؟؟
یه روز درمیون میدم هربار ۲ قاشق مرباخوری در روز.
من استئوکینون سه سیسی میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.