خانما سونو انومالی ازمایش هم داره یا نه؟

۸ پاسخ

نه فقط سونو

معمثلا اگر ان تی بدون مشکل باشه دیگه تو انومالی نیازی به ازمایش نیست

نه من نداشتم

اره آزمایش غربالگری دوم هستش
دکترم که واسه ۲ تا بارداری واسه من نوشت

همون غربالگری دومه ولی به تشخیص دکترت اگه لازم باشه واست آزمایش مینویسه

بستگی به نظر دکترت داره

ولی اصولا آزمایش نداره

من دکترم گفت آزمایش انتی خوب بوده نیاز نیست بری

برای من که داشت. برعکس انتی اول باید ازمایشو بدی بعد با جواب برای برای انومالی

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری