نه فقط سونو
معمثلا اگر ان تی بدون مشکل باشه دیگه تو انومالی نیازی به ازمایش نیست
نه من نداشتم
اره آزمایش غربالگری دوم هستش
دکترم که واسه ۲ تا بارداری واسه من نوشت
همون غربالگری دومه ولی به تشخیص دکترت اگه لازم باشه واست آزمایش مینویسه
بستگی به نظر دکترت داره
ولی اصولا آزمایش نداره
من دکترم گفت آزمایش انتی خوب بوده نیاز نیست بری
برای من که داشت. برعکس انتی اول باید ازمایشو بدی بعد با جواب برای برای انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.