۶ پاسخ

چقدر کابینت داری ماشاالله 🌸
لذت زندگی رو ببری تو خونه ات ❤️

منم از فضای اشپز خونم لذت میبرم به نظر من قلب خونه ست

تصویر

چه آشپزخونه زیبایی،🤩🌷🤩

خسته نباشی منم همه چیو دستمال کشیدم موند جاروش
اومدم دراز کشیدم به دخترم شیر بدم باز برم جاروکشی

کابینتت مثل کابینت منه با چی تمیز میکنی؟؟

عکس گرفتم از کابینت هات برای نمونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان جان من مامان جان من ۱ سالگی