۴ پاسخ

من با ۶روز تاخیر ۵۱ بودم

نه من با8روز تاخیر 64بود

لقاحت دیر گرفته حتما تکرار کن

خوبه ولی باید دوروز بعد تکرار بشه منم با دوروز تاخیر78بودم فردا میخام برم تکرار کنم ببینم رفته بالا

سوال های مرتبط

مامان یقین مامان یقین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد