خانوما از کی باید به نینی ها دندون گیر بدیم؟

۳ پاسخ

من یه هفته س میدم

منم از الان ک نزدیک ۶ ماهشه میدم چون هی دوس داره یه چیز دهنش باشه
میکشه به دندونش

ازوقتی ک میخاد اولین دندونشو دربیاره برای خارش لثه ش بگیر

سوال های مرتبط

مامان حامی🥑 مامان حامی🥑 ۶ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۶ ماهگی