خانما جیگر مرغ تو هفته ۳۵ بد نیس؟؟

۶ پاسخ

اره نخوری بهتره من خودم خیلی حالم بد شد

منکه میخورم

من یک بار خودم در حد دو لقمه

جگر مرغ کلا خوب نیست

من تا الان دوبار هوس کردم و خوردم چش سفیدی کردم اما خداروشکر مشکلی پیش نیومده

جگر مرغ همیشه بد هست
چون هر چی به مرغ هورمون و آنتیربیوتیک میزنن میره تو جگرش ذخیره میشه
بهتره هیچوقت نخوری

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی
مامان مامان عرشیا مامان مامان عرشیا ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی