اره نخوری بهتره من خودم خیلی حالم بد شد
منکه میخورم
من یک بار خودم در حد دو لقمه
جگر مرغ کلا خوب نیست
من تا الان دوبار هوس کردم و خوردم چش سفیدی کردم اما خداروشکر مشکلی پیش نیومده
جگر مرغ همیشه بد هست
چون هر چی به مرغ هورمون و آنتیربیوتیک میزنن میره تو جگرش ذخیره میشه
بهتره هیچوقت نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.