خانما جیگر خوردم تو هفته من بد نیست

۷ پاسخ

من از هفته ۳۴ یه شب در میون دارم میخورم ، دکترم گفت هر وعده دو سیخ بخور

والا من فکر میکردم ماه اخرمیشه خورد انروز چهارسیخ جیگر سه سیخ دل خوردم

ممنوعه یه دوهفتم صبرکنی زاییدی خواهر خب

نه من همش از اول خوردم زیاد نخور ولی😂

جیگر کلا ممنوعه

جیگر حیون بد هست دیگه نمیدونم من میخواستم بخورم دکترم گفت خوب نیست گرم هست ولی فکر نکنم هفته ات بالا هست بد باشه

جیگر مرغ

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی