اره خیلی خیلی بده
🙃🙃🙃
خواهر وقتی خوردی دیگه پرسیدنش چه سودی داره جز استرس گرفتن
کلا که ضرر نداره ولی در کل یا قبلش بپرس یا اگر خوردی دیگه نپرس
نه چه بدی،بخور عزیزم نوش جونت
نه فقط اولش خوب نیست. الان اتفاقا باعث وزن گیری بچه میشه و خیلی خوبه.اگر دوست داری زیاد بخور بچه تپلی بشه
برای وزن گیری جنین خیلی خوبه فقط اگر خودت مشکل نداری مثل وزن بالا
بد نیست فقط چشم و مغز نخور فقط
بعدم باید قبل خوردن بپرسی حالا مثلا اگه عیب داشت میخواستی چیکار کنی😐
نه اتفاقا خیلیم خوبه
شنیدم برا وزن گیری بچه خوبه بخوری
نه من چندبار خوردم
چ بدی😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.