خانما مصرف هندوانه زیاد بد نیست تو هفته من

۶ پاسخ

دیابت نداشته باشی بخور چون آب دور جنین و زیاد میکنه

من خیلی میخورم

اگه دیابت نداری قندت بالا نیست بخور

اگر قند بارداری نداری نه بخور

نه منم میخوردم

دیابت نداری

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان نی نیا مامان نی نیا ۱ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی