۷ پاسخ

یه دونه عیب نداره دیگه نخور

دکترم از اول تنها چیزی ک منع کرد جیگر بود . هفته قبل هم ک رفتم گفت اصلا نخور

من دیروز یه سیخ خوردم

من از اول بارداری سه چهار سیخ میخورم

نه بابا سه ماهه اول ممنوعه بعد در حد کم اصلا اشکالی نداره

اخراشی دیگ

نه بخور هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی