زنگ بزن از منشی دکتر بپرس خب
بنظرم بدون نسخه پزشک نده حتما بپرس چون بچه تو کوچکتره
عزیزم دکتر برا پسر من اینو داد گفت هر 12ساعت 5سی سی بده
اره من به دخترم دادم عزیزم
برای چه سنی عزیزم
من پسر بزرگم دادم چندباری که عفونتش خیلی زیاد بوده
شربت خییلی خوبیه
دکتر داده؟؟
چون من پرسیدم میگن برا این سن خیلی قویه بلک دکتر تجویز کنه
والا من تا حالا ندادم عزیزم
من دادم
هرچی دکتر گفته انجام بده بچه ها با هم متفاوتن شاید دوزی که تو باید بدی با یکی دیگه فرق کنه مخصوصا که آنتی بیوتیک ها داروهای خاص هستن وکو آموکسی کلاو هم قوی
من به پسرم که ۹ سالشه دادم شربتش رو
عزیزم اگه دکتر نوشته کدوزش و هم مشخص کرده شاید یکی اینجا یچیزی گفت توهم انجام دادی بچه آت حالش بد شد اگه سرخود گرفتی هم ک دیگه بدتر . اگه دکتر دوز مشخص کرده و بهش اعتماد نداری خب چرا بردی دکتر اصلا
نه والادوزش خییلی قویه
بیشترین دوزی ک ب دخترم دکترداده۲۵۰بوده
دوزش خیلی زیاده و داروش خیلی قوی برا چی داده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.