ضرر داره نباید بره اصلا کلینیک میپرسه موقع پرونده پر کردن
منکه 3ماهی میشه که میرم نمیدونم ضرر هم داشته باشه نمیدونم چیزی احساس نمیکنم
گلم من یبار خواستم برم گفتش تو زمان شیردهی پوستت میسوزه
باید تموم شه بعد
ربطی هم نداره از شیر رد میشه🙄😃
نه الان میتونی بری از هفت ماهگی بچه اوکیه
از شیر رد میشه ، برای بچه ضرر داره و نتیجه هم نمی گیری ، چون هورمون هات تاثیر میذارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.