۵ پاسخ

ضرر داره نباید بره اصلا کلینیک میپرسه موقع پرونده پر کردن

منکه 3ماهی میشه که میرم نمیدونم ضرر هم داشته باشه نمیدونم چیزی احساس نمیکنم

گلم من یبار خواستم برم گفتش تو زمان شیردهی پوستت میسوزه
باید تموم شه بعد
ربطی هم نداره از شیر رد میشه🙄😃

نه الان میتونی بری از هفت ماهگی بچه اوکیه

از شیر رد میشه ، برای بچه ضرر داره و نتیجه هم نمی گیری ، چون هورمون هات تاثیر میذارن

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی