خبییییبببببر
من زدم چهارشنبه قبل
من موقعی که برای ازمایشات عقد رفتم بهم واکسن کزاز زدن
الانم شش سال از اون موقع میگذره و نیازی بهش ندارم
من زدم
دکتر من که گفت بزن ضرر نداره
اوضاع مملکت معلوم نیست چجوریه ، بعدها واکسن باشه نباشه
من زدم
من ۳۱هفته زدم دکترم گفته بود باید بزنی
من تازه هشت سال شده زدم خداروشکر نیازنبودبزنم🤦🏻♀️
زدم چند هفته پیش
من زدم
نه منو گفت ۷ سال پیش زدم لازمم نیست
من خیلی دو دلم
دکترم هیچ اصراری به زدن نداره ،میگه بزنی خوبه نزنی هم هیچی نمیشه🫠
بهداشت هم میگه اگر خیلی نگرانی نزن بعد زایمان بزن ولی خوبه بزنی 🫠
واقعا موندم چیکار کنم ،میگم نهایت ۳۵هفته میزنم
موقش بشه باید بزنم
من نزدم نمیدونم چی هم هست دکتر همون اول بارداری یه واکسن گفت بزن بعد ک گفتم باردارم گفت دیگه نیازی نیست پس🤧
اره ۲۸ هفته زدم
منم باید بزنم
زدم تموم شد یه هفته قبل
من دو سال پیش زدم گفتن دیگه احتیاجی نیست
من بهداشت گفت دوسال دیگ باید بزنی
اره گفت هفته ۳۰
منم نزدم فعلا گفتم از دکترم بپرسم بعد
من زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.