دوستان واکسن کزاز رو کی میزنید؟

۸ پاسخ

۳۰هفته میزنن معمولا

منم حدوداً ۱۰ روز پیش زدم

۲۸ هفته

من ٢٩ هفته زدم

۲۸ تا ۳۲ هفته منم چند روز پیش زدم ن درد داشتم ن حتی کمپرسم نزاشتم

منم هنوز نزدم😕

الان هفته شمامناسبه.منم28هفته زدم،فقط یه روزکسل بودم بازوم دردمیکرد

من گذاشتم بعد زایمان
چون حوصله تب و.. نداشتم
اما بهتره الان بزنی

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد