شما واکسن کزاز میزنید؟!

۲۰ پاسخ

ب من گفته ۲۸ هفته

منم هنوز نزدم

بله ۳۰ هفته بودم زدم

به من گفت چون سنت کمه و احتمالا تو دوره مدرسه زدی ایرادی نداره

من سه سال پیش زدم دکتر گفت نمیخواد دیگه

بله حتمااا چون از آخرین تزریقم ۱۰سال بیشتر گذشته و میخوایم بریم تو محیط بیمارستان و هر نوع هم که زایمان کنیم بخیه داریم و باید بدنمون ایمن باشه،دوما نوزاد تا دو ماه بعد از تولد که اولین دوز کزاز رو میزنه پادتنی در برابرش نداره و اونم تو محیط بیمارستانی با ماست و بند نافش هم جدا میشه و زخم داره به هر حال و احتمال آلودگی،با این واکسن الان که جنین از طریق خون ما به مقدار لازم بهش آنتی بادی میرسه و اونم ایمن میشه،پس چرا نزنیم؟!!!

28 هفته شدم میزنم

من ماه های اول بارداری زدم
هیچ سختی نداشت برام
عوارضی هم نداشت
حتی درد ساده و تب و این چیزها هم حس نکردم

من دودلم سال ۹۷ زدم تو سیستم خورده ولی میگن بزنی بچه هم ایمن میشه

28هفته زدم

من ۲۸ هفته زدم

بله گفتن باید ۲۸بزنیم

به من گفت بچه ات دو ماهه شد بیا

من زدم

منم نزدم 😊

من ۲۹هفته زدم

من نزدم😁

هنوز نزدم‌
ولی اگه باید بزنی نذار تو هفته های آخر بزنی

آره من پو هفته پیش زدم. خداروشکر تبم نکردم. جاشم دو سه روزه خوب شد.

۲۵هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی