ب من گفته ۲۸ هفته
منم هنوز نزدم
بله ۳۰ هفته بودم زدم
به من گفت چون سنت کمه و احتمالا تو دوره مدرسه زدی ایرادی نداره
من سه سال پیش زدم دکتر گفت نمیخواد دیگه
بله حتمااا چون از آخرین تزریقم ۱۰سال بیشتر گذشته و میخوایم بریم تو محیط بیمارستان و هر نوع هم که زایمان کنیم بخیه داریم و باید بدنمون ایمن باشه،دوما نوزاد تا دو ماه بعد از تولد که اولین دوز کزاز رو میزنه پادتنی در برابرش نداره و اونم تو محیط بیمارستانی با ماست و بند نافش هم جدا میشه و زخم داره به هر حال و احتمال آلودگی،با این واکسن الان که جنین از طریق خون ما به مقدار لازم بهش آنتی بادی میرسه و اونم ایمن میشه،پس چرا نزنیم؟!!!
28 هفته شدم میزنم
من ماه های اول بارداری زدم
هیچ سختی نداشت برام
عوارضی هم نداشت
حتی درد ساده و تب و این چیزها هم حس نکردم
من دودلم سال ۹۷ زدم تو سیستم خورده ولی میگن بزنی بچه هم ایمن میشه
28هفته زدم
من ۲۸ هفته زدم
بله گفتن باید ۲۸بزنیم
به من گفت بچه ات دو ماهه شد بیا
من زدم
منم نزدم 😊
من ۲۹هفته زدم
من نزدم😁
هنوز نزدم
ولی اگه باید بزنی نذار تو هفته های آخر بزنی
آره من پو هفته پیش زدم. خداروشکر تبم نکردم. جاشم دو سه روزه خوب شد.
۲۵هفته زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.