عزیزم نمیخوام نگران ات کنم پسر منم روز ۳ تولد زردی گرفت دو روز تو دستگاه بعد تو ۷ روزگی بازم برگشت بازم گذاشتیم دو روز تو دستگاه بعد بردیم دکتر بازم برگشته بود دکتر آزمایش ادرار نوشت گفت بلکه عفونت ادراری داره آزمایش دادیم عفونت داشت ۵ روز بستری شدیم سرم زدن زردی اش هم رفت خوب شد بهتره تو هم یه آزمایش ادرار بدی بهتره
عزیزم زیاد شیرش بده
همیشه هم عرق کاسنی بکش به تنش
پسر من بعد واکسن دوماهگی کم کم زردیش خوب شد
اگه شير مادر ميخوره بخاطر اونه،اصلا نگران نباش،دختر منم اينجوري بود،خوب ميشه
آزمایش خون ازش نگرفتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.