بچه های شما تو این سن بزرگترارو میزنن؟

۱۲ پاسخ

دیگران رو اصلااا و ابدا ...ولی خودمو تاااا دلت بخواد 😖

بچه من به قصدبازی اگرخودم وبزنه شوخی شوخی بقیه روکاری نداره

دختر من با خالش لجه اونو زیاد میزنه😞

یه بار تو عروسی فک کرد مارو گم کرده حالا ما میدیدیمش وقتی منو دید یکم بهم مشت اینا زد ولی کلا زدن بلد نیست اون بارم میدنوم که از استرسش بود، کلا بچه مهربون و دست و دلبازیه اونقدر که من و باباشو عصبی میکنه

بقیه رو نه اما خودمونو اگه دعواش کنیم میزنه بعد پشیمون میشه معذرت خواهی میکنه اصن ممکنه گریه کنه بگه ببخشید
اما نمیدونم چرا اصن میزنه

نه اصلا خودمو هم اگه بزنه یواش یا نهایتن یه لگد اونم اگه حرفشو گوش ندم عصبی میشه ولی ندیدم کسی رو بزنه

آره خیلی شدید🙄😬😐

بله گاز میگیره

خودمونو میزنه

بله که میزنع🤦😐🫤

ن اصلاااا ن خودمونو ن کسیو

ن اصلا
نهایت داداشش خیلی اذیتش میکنه شااااااید یکم ب عقب هلش بده

سوال های مرتبط