کسی از شربت اشتها اور پدیا بست نتیجه گرفته؟

۳ پاسخ

اره من راضیم

من دو سه روزه میدم یه کوچولو بهتر شده یماه بود دهنش قفل بود الان حداقل دوقاشق میخوره

خوبه ولی اشتها آور نیس

سوال های مرتبط

مامان محمدسینا مامان محمدسینا ۱۵ ماهگی