۶ پاسخ

آره خوبه برمن ۲۱۰۰بود ک گفت کمه و پودر اینا داد هنوز تموم نکردم ی بسته رو😑

خوبه وزنش
چی میخوری روزانه ؟

منم امین بود

آره عزیزم عالی
منم توی ۳۵ هفته و ۴ روز ۲۷۰۰ بود دکتر گفت عالی ماشالله بچت تپله

قشنگ‌ ۳ کیلو به بالا میشه موقع به دنیا اومدن

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامی فندق🩷🎀 مامان مامی فندق🩷🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی