۷ پاسخ

خیلی عالیه با اخلاق و‌مهربونه

همونکه توی خواجه ربیعه؟
اره من بردم دکتر خویه

عالی عالی محشرررررررررر

دوست من پرستاره خودش خیلی ازین دکتر راضی هست برای دخترش می‌ره پیشش

دستش سبکه خیلی هم وقت میذاره

متخصص اطفال هستن؟ من از دکتر پسرم راضی ام اما سن شون بالاس خیلی ارتباط برقرار کردن و سوال کردن ازشون سخت. آزمايش خون هم احساس می کنم زیاد می فرسته آدم رو.

وای دکتر شریفی عالیه عالی من صبح ها میرم پیشش بیمارستان پاستور

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی