چند ماهگی برای ختنه خوبه؟
بوشهر کدوم دکتر عالیه؟

۸ پاسخ

من منتظر شدم نافش افتاد 12 روزگی بعدش بردیم ختنه کردن خوب بود

بعد چهل روزگی ببر هرچی کوچیک تر بهتر
فقط خیلی بعدش مراقب باش

من ۲ ماهش ک شد ختنش میکنم

دکتر به من گفت ۳۰ تا ۵۰ روزگی

من میخوام یکماهش شد ختنه کنم

من دکتر موذن شنیدم خیلی خوبه

ختنه با حلقه تا شیش ماهگی میشه انجام داد معمولا میگن زودتر انجام بدی بهتره من بچه اولمو سه ماهگی ختنه کردم ولی همه زودتر میومدن

بنظرم صبر کنید ۲۰ سالگی خودش تصمیم بگیره برای بدنش 🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان زهرا ،رستا مامان زهرا ،رستا ۸ ماهگی
مامان فاطمه💜مهران مامان فاطمه💜مهران ۱۰ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد