خانوما برای ختنه ی پسر چند ماهگی ببریم خوبه ؟؟؟

۵ پاسخ

من خدابخوادبچم اوکی باش بعد۷روزش میبرمش.هرچی زودتربهتر

من ۱۸ روزگی ختنش کردم

میگن بعد دو ماهگی بهتره

۱ الی ۲ ماه

از۴۵ روز ب بعد ببری خوبه
قیل ۳ماه ببر

سوال های مرتبط

مامان Dayan💙🌱 مامان Dayan💙🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری