ختنه نینی پسر کیا انجام میدن چند ماهگی باید تنجام داد

۴ پاسخ

من 15 روزگی میبرمش چون دیگه کم کم شروع میکنه به دست پا زدن و شیطونی اذیت میشه خیلی

من پسرم دو ماهه بود ختنه اش کردم

هرچی کوچیکتر باشه راحتتره
یسریا ۱۰ روزگی انجام میدن یسریا یک ماه یا ۴۰ روزگی

هرچی زودتر انجام بدی بهتره
چون وقتی یاد بگیره غلت بزنه و سینه خیز بره خیلی اذیت میشه
دردش میگیره و بی‌تابی میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی