۳ پاسخ

قرصتو ادامه بده من چند روز قط کردم تا برم آزمایش بدم از ۱ رفته بود رو ۳ دوباره رفته بود بالا
اصلا نباید قرصتو قط کنی چون هعی بالا پایین میشه و احتمال زایمان زودرس هست

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من تیروئیدم ۱.۶۵ بود دکترم دارو نداد گفت خوبه🙁

سوال های مرتبط