قرصتو ادامه بده من چند روز قط کردم تا برم آزمایش بدم از ۱ رفته بود رو ۳ دوباره رفته بود بالا
اصلا نباید قرصتو قط کنی چون هعی بالا پایین میشه و احتمال زایمان زودرس هست
اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
من تیروئیدم ۱.۶۵ بود دکترم دارو نداد گفت خوبه🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.